Längtar..

nu är det evigheter sen jag bloggade och jag har varken haft tid jag vill lägga på det eller ork :p



Iaf så har jag hunnit fylla gammal sen jag bloggade sist. hela 23 år :o inte klokt vad tiden går fort.
snart är det ju dags att gifta sig, köpa hus och skaffa barn :p


och det är inte bara jag som hunnit fylla år. halva syskonskaran har fyllt och deras respektive. nu är det bara halva kvar :o
är hyffsat less på tårta nu så jag läängtar tills pappa fyller, han har alltid smörgåstårta :)

hade iaf en toppen födelsedag, fick ett helt nytt vardagsrum så nu har jag en tv-bänk och ett bord i svart kvar som ska säljas.

sen fick ja en omstyling till mitt hår som jag ska genomföra i april så ja lääängtar. ska jag bli blond eller förbli mörk?! klippa av mig håret eller försöka spara.
ja det återstår att se de ;)


har varit sjuk sen i onsdags men nu är jag äntligen på bättringsvägen. dom sa på sjukhuset att det går nå virus nu som brukar hålla i sig upp till 6 dagar och
det verkar vara det jag åkt på :( hatar att måsta vara hemma från jobbet :( men skulle jag stå på jobbet skulle inte en enda kund vilja gå in i butiken så.

 

Allt känns så underbart nu. nu har jag äntligen börjat planera lite framåt. och som jag längtar :D


Nu ska jag inta soffläge som jag gjort dom senaste dagarna. Börja bli less på att se samma program på tv:n hela tiden :p






Äntligen börjar det bli bart på gatorna så vi slipper all snö!
(bild sen i vintras)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0