Nytt nytt nytt..

Har skaffat mig en ny blogg.
 Eller jag har haft den några månader men jag har inte fått fingrarna ur arslet och fixa den förns nu. Med stor hjälp av Ida Selin :) Det tackar vi för!

Vad jag tänkt blogga om här har jag ingen aning om men det kanske blir några rader lite då och då om mitt härliga liv ;)

Idag har jag iaf legat ute i solen med en kopp te och en varm filt i en solstol hos svärmor.
Njuter av att vara lite ledig :)

Nu ska det kikas på lite datum och ledighet och hoppas på en liten kryssning med nära och kära kanske?!

Sköt om er !




Älsklingen njuter ute i solen


Kommentarer
Postat av: Asta

Den vart ju kanonbra :)

In i favoriter med denna nudå ! :)

2011-01-26 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0