Ledig

idag började jag dagen med en lång och härlig sovmorgon innan jag och älsklingen begav oss till kyrkvägen och gjorde varm oboy med grädde och en smörgås och satte oss ute i solen. men eftersom vi sov bort halva dan så hann vi inte umgås mes solen speciellt länge så då var det bara att gå in.  har nyss laddat upp lite blandade bilder på facebook och kollar på jims värld. älsklingen sover så och stör jag han skulle jag tro att han inte blir sådär superglad på mig :p så jag får nog nörda framför datorn och tv:n tills han vaknar.. han får nog bara sova en kort stund så får vi se om vi kanske bakar något? :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen har du börjat blogga igen!! <3

2011-01-31 @ 17:43:46
URL: http://jessj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0