Idioter

Ibland förstår jag mig inte på folk.
Att man ska sitta och ljuga om andra för att höja sig själv i andras ögon.
Förstår du vad du gör dessa människor? jag hoppas att surt kommer igen för man beter sig inte som du gör. Fruktansvärt FULT!
Kasta inte sten i glashus.


i går hade jag sjukt kul med syskon och co. hade en spelkväll med en hel del skratt och det var behövligt. Jag längtar redan tills nästa helg som är fullbokad med samma sällskap :) Nu ska jag njuta av älsklingens rabarber paj.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pattis =)

inga bilder? :O haha;) tack för den underbara kvällen iaf! längtar till nästa!

2011-01-30 @ 22:20:58
Postat av: Ewe

Tack va gullig du är :-)



Jag håller med de du skrev!! Det händer allt för ofta att skit kommer från dom som vill verka bättre MEN oftast fungerar inte de.. Tur de :)

2011-01-31 @ 07:27:09
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0