några dagar..

nu var det några dagar sen jag skrev och det kan bero på att jag har min dator hos svärmor eftersom jag inte har  något internet hemma.


ni har ändå inte missat något eftersom jag bara har jobbat :p

idag var det tänkt att vi skulle bada badtunna men jag vet inte om den hinner bli varm tills vi far hem.

i morgon ska det jobbas, men snart är det helg och då är jag ledig och ska umgås med älsklingen, syskon & co.. hoppas på bra väder då det ska bli ute aktivitet :)




bjuder på en bild på mig själv idag eftersom ja inte har nå andra bilder på datorn :p


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag minns inte om jag svarade på din kommentar, men tack så mycket!! :D

2011-02-03 @ 09:04:27
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0