internet

blir så sällan jag kan blogga då jag inte har något internet :/
men jag får passa på då jag kan ;)

i hegen var det tänkt att det skulle bli pulkåkning med syskon och sällskap, men icke. det vart birsta hela helgen i stället :) + några timmar i värmestugan i sidsjöbacken då vi tog på oss att ta med johans kusin på skidskola :)


jobbade i måndags och tisdags och i går var jag ledig, likaså idag och i morgon :)

i går hade jag sofia, evelina och theo på besök :) vart massa surr, fika och bus.. mkt trevligt. måste göras om!efter att jag skickat hem dom så for jag och johan till pappi där jag badade hunden och surrade skit i några timmar.

klev upp 6 i morse och for till njurunda igen för att skjutsa pappa, asta och maggi till bussstation eftersom dom är på väg på kryssning. sen ha jag bara soooovit och nu ligger jag i soffan hos svärmor med hunden som vi ska passa några dagar   :) funderar på att ta mig en tupplur till. är väldigt trött och då får man väl passa på att sova när man är ledig :)


någon som är eller vet någon som är intresserad av att köpa sofforna? :)
i såfall ge mig ett prisförslag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0